Нормативна база

Постанова Кабінету Міністрів України від від 1 червня 2020 р. № 585 Про забезпечення соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах


Професійний стандарт "Практичний психолог закладу освіти"


Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України


Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2021/2022 н. р.


Лист МОНУ "Про здійснення превентивних заходів серед дітей та молоді в умовах воєнного стану в Україні"


Щодо діяльності психологічної служби у системі освіти в 2022/2023 навчальному році


Про методичні рекомендації «Перша психологічна допомога. Алгоритм дій»


Щодо організації виховного процесу в закладах освіти у 2022/2023 н. р.


Про забезпечення психологічного супроводу учасників освітнього процесу в умовах воєнного стану в Україні


Психологічні аспекти організації освітнього процесу в умовах воєнного/післявоєнного стану


Бібліотека працівників психологічної служби


Лист МОН від 25.03.2022 № 1/3663-22 «Щодо запобігання торгівлі людьми в умовах воєнної агресії»


Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти у 2023/2024 навчальному році 


Етичний кодекс психолога


МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВПРОВАДЖЕННЯ ЦИКЛОГРАМ ДІЯЛЬНОСТІ ПРАЦІВНИКІВ ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ


«Пріоритетні напрями роботи психологічної служби в системі освіти України у 2024/2025 навчальному році

Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти

ЗАКОН УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)"

Постанова Кабміну "Деякі питання соціального захисту дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, у тому числі таких, що можуть загрожувати їх життю та здоров'ю"


Лист МОН від 29.01.2019 № 1/11-881 “Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)” від 18 грудня 2018 р. №2657-VIII”






Немає коментарів:

Дописати коментар