вівторок, 5 жовтня 2021 р.

                                                                     Паралелі 


  Осінь - це час, коли природа переходить у стан довгоочікуваного відпочинку та внутрішнього спокою, що  супроводжується активним накопиченням ресурсів, які  забезбечують їй довготривалий баланс (відчуття рівноваги)  аж до приходу весни. 
    Цей трепетний стан  затяжної паузи дозволяє відновитися природньому світу, самозахиститися, самозберегтися для продовження продуктивності та родючості...
    У нас, людей, у внутрішній боротьбі двох стихій - лібідо (творча енергія) і мортідо (руйнівна) - на жаль, поки що домінує остання! Така вулканічна лава несвідомо пришвидшує потік нашого життя... У шаленому вирі подій зовнішнього світу  легко загубитися і дуже важко себе знайти... Піддаючись його вправним маніпуляціям та оманливим пропозиціям, ми поволі впускаємо  сторонні речі у свій ментальний простір, свої особисті закутки свідомості...
    Дивлячись на те, як природа любить себе, як адаптує свій потенціал до нових умов, варто взяти приклад із неї і нам, людям,  і  зробити енергетичне перезавантаження задля... самозбереження
   Дорослим читачам пропоную систематично виконувати (!) будь-які  види занять під час емоційного та фізичного виснаження: практикувати медитації,  дотримуватися здорового сну, займатися  улюбленою справою, слухати життєрадісні пісні, читати цікаві книги та дивитися мотивуючі фільми, спілкуватися з позитивними людьми, любити  себе, частіше вживати слова вдячності собі та оточуючим, проговорювати позитивні афірмації щоранку та щовечора, більше відпочивати на свіжому повітрі...
  До речі, а можна обрати ще один спосіб внутрішнього наповнення. Зупиніться на мить і спитайте у себе: "Що надає мені сили?", "Як я хочу провести час із користю для себе?", "Що мене надихає?", "Які слова підтримки я скажу собі ввечері (вранці)?" "Чим сьогодні я  віддячу собі за відпочинок?", "Які слова підтримають мене  протягом дня?", "Що я хочу  сьогодні побажати собі?", "За що хочу похвалити себе (подякувати собі)?"...  
    Головне, щоб ви, шановні читачі, практикували обрані способи відпочинку, привчаючи свій мозок (вчені називають його "лінивим") до нових та корисних для вас навичок і дій!
    А вам, мої дорогі учні, рекомендую частіше гратися на свіжому повітрі, спілкуватися з друзями, більше часу проводити з батьками,  висипатися, займатися улюбленою справою,  вчитися контролювати свій час, проведений за сучасними девайсами. Віртуальний світ - це круто, але ми з вами живемо у світі природи з її одвічними законами та правилами! 
    Якщо хто  хоче дізнатися трохи більше про причинно-наслідкові зв'язки  живого світу, можете натиснути сюди.
      Пам'ятайте, змінюються пори року, а ви в себе одні!!! Ви самі обираєте свій день і своє життя!!! Любіть і бережіть себе! Я  вас знаю, у вас усе вийде!!!




       
       

Немає коментарів:

Дописати коментар